Zásady ochrany osobních údajů
Účel a rozsah Zásad ochrany osobních údajů
Správcem Osobních údajů Uživatelů Obchodu je Společnost W. Legutko Przedsiębiorstwo Hodowlano-Nasienne Sp. z o.o., Nad Stawem 1f, 63-930 Jutrosin,. obchodní oddělení Polského soudního rejstříku pod číslem KRS: 0000504100, DIČ: 6991955297 se základním kapitálem ve výši 29 700 000,00 PLN (dále jen Společnost).
Účelem Zásad je definovat opatření přijatá Společností k ochraně Osobních údajů zpracovávaných prostřednictvím Internetového obchodu[….] (dále jen Obchod), jakož i některé služby s nimi související. Zásady specifikují zejména rozsah a právní základ pro zpracování Osobních údajů, které shromažďujeme v souvislosti s využíváním Obchodu a Souvisejících služeb. Osobní údaje shromažďujeme při zakládání Účtu v Obchodě, v souvislosti s aktivitou (včetně Transakcí) a procházením Nabídek Obchodu, jakož i v souvislosti s aktualizací Osobních údajů provedených prostřednictvím Účtu. Zpracování Osobních údajů může také zahrnovat provádění řady dalších činností přímo souvisejících s používáním Obchodu a Souvisejících služeb. Osobní údaje nám mohou být předány také externími poskytovateli nabízejícími Související služby.
Používání Obchodu nebo Souvisejících služeb je možné pouze po přečtení těchto Zásad.
Kliknutím na odkazy v Obchodě můžete být přesměrováni na webové stránky, které jsou provozovány nebo které jsou službami poskytovanými subjekty nezávislými na Společnosti. Zpracování Osobních údajů v takovém případě probíhá v souladu s pravidly stanovenými těmito subjekty.
Činnost Společnosti podléhá zákonným předpisům, které se aplikují pro ochranu osobních údajů, zvláště předpisům Nařízení 2016/679 (GDPR) a doprovodných spisů a zákona č. 110/2019 Sb o zpracování osobních údajů. V případě dotazů nebo pochybností k zásadám a způsobu, jak firma chrání osobní údaje, kontaktujte Společnost.
Rozsah osobních údajů zpracovávaných společnostmi
Rozsah Osobních údajů zpracovávaných Společností se může lišit v závislosti na službách nebo funkcích Obchodu, které používáte, a poskytnutí těchto osobních údajů je podmínkou pro používání Obchodu.
Při registraci požadujeme e-mailovou adresu nebo telefonní číslo a heslo a při registraci firemního účtu e-mailovou adresu, uživatelské jméno, heslo, telefonní číslo a údaje o firmě (podniku), včetně adresy.
Když používáte svůj Účet, shromažďujeme informace o vašich aktivitách v Obchodě, včetně historie nákupů, zveřejněných nabídek, vybraných platebních metod a obsahu komentářů.
Kromě toho můžeme získat Osobní údaje v souvislosti s využitím možnosti přihlásit se do Obchodu nebo zaregistrovat se v Obchodě prostřednictvím externích autentizačních služeb nabízených jinými subjekty působícími nezávisle na Společnosti (např. služby nabízené spol. Google, Apple nebo služby nabízené v rámci Servisu, v tom sociálních médiích, např. Facebook). V takovém případě shromažďujeme Osobní údaje pouze v podobě jména a příjmení nebo uživatelského jména, e-mailové adresy a profilové fotografie zveřejněné na takovém webu nebo webu (rozsah shromažďovaných údajů závisí na funkcích, které využíváte) a tyto Osobní údaje mohou být přiřazeny k účtu nebo zpracovávány pro účely přihlášení nebo registrace v Obchodě. V případě požadavku na další údaje vás o tom budeme informovat a uvedeme jejich rozsah. Při využívání externích autentizačních služeb si prosím přečtěte předpisy a podmínky zpracování osobních údajů subjektů nabízejících takové služby.
Přihlášení do Obchodu pomocí funkce Meta Platforms Ireland Limited (Facebook) probíhá prostřednictvím společné správy osobních údajů společností Meta a Společností. Společnost a Meta se dohodly, že Meta je odpovědná za práva osob obsažená v čl. 15-20 GDPR v rozsahu osobních údajů, které má Meta po společném zpracování. Ujednání týkající se společné správy Společnosti a Meta jsou k dispozici na: https://www.facebook.com/legal/controller_addendum, a informace o údajích, které mohou být zpracovány v rámci společné správy, jsou dostupné na adrese: https:// / www.facebook.com/legal/terms/businesstools_jointprocessing.
Nákupy v Obchodě mohou souviset s nutností zpracovávat další Osobní údaje, tj. údaje týkající se Transakce (zejména číslo bankovního účtu, způsob platby, adresa převzetí Zboží, způsob doručení), fakturační údaje, jakož i veškeré údaje potřebné pro sledování zásilek a zasílání zpráv. Pro zpracování Transakcí můžeme použít Osobní údaje, které jste nám poskytli při Registraci v Obchodě.
Pro provedení Transakce uzavřené bez předchozí Registrace nebo přihlášení k Účtu zpracováváme Osobní údaje, jako je jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo a doručovací adresa.
Navíc můžeme zpracovávat osobní údaje za účelem podpory prodeje, jako je výše obratu, podrobnosti o objednávce (realizace nebo zrušení, sledovací čísla).
Pokud používáte Související služby, zpracováváme Osobní údaje nezbytné k poskytování těchto služeb.
V souvislosti s využíváním kontaktních formulářů zpracováváme takové kontaktní údaje, které jsou nezbytné pro komunikaci a realizaci dotazu. Mohou to být Osobní údaje, jako je jméno a příjmení, e-mailová adresa nebo telefonní číslo.
Navíc vás můžeme kontaktovat za účelem podpory pomocí osobních údajů poskytnutých pro tento účel ve vašem účtu nebo poskytnutých prostřednictvím kanálů sociálních médií (např. Facebook Messenger, Instagram, Twitter, WhatsApp, WeChat). V případě kontaktu se Společností prostřednictvím kanálů sociálních médií nabízených subjekty nezávislými na Společnosti získává Společnost Osobní údaje ve formě jména a příjmení Uživatele (např. v případě Facebook Messenger, Instagram, Twitter) nebo telefonního čísla (např. v případě WhatsApp, WeChat) výhradně pro kontaktní účely. Pokud to platné zákony umožňují, bude Společnost rovněž oprávněna získávat (a jinak zpracovávat, např. uchovávat) další Osobní údaje související s komunikací, např. informace o dotazech na podporu nebo zpětné informace od Uživatelů.
Osobní údaje mohou být rovněž zpracovávány v souvislosti s odchozími nebo příchozími hovory, včetně volání na infolinku Společnosti. Odchozí a příchozí hovory, včetně hovorů na infolinku Společnosti, mohou být nahrávány. Informování o nahrávání bude sděleno na začátku rozhovoru. Pokud se rozhodnete kontaktovat nás telefonicky, osobní údaje, jako je kontaktní telefonní číslo a obsah nahrávky (včetně informací poskytnutých během hovoru), budou zpracovány za účelem vyřízení vašeho dotazu.
V souvislosti s účastí ve věrnostních programech, soutěžích nebo propagačních akcích budeme zpracovávat Osobní údaje, které jsou nezbytné k realizaci výše uvedených činností. V závislosti na druhu organizované akce to může zahrnovat vaše jméno, kontaktní údaje (např. telefonní číslo nebo e-mailová adresa) nebo další informace nezbytné pro splnění kritérií pro účast na takových akcích. Pokud akce předpokládá obdržení odměny, může být pro její doručení nutné poskytnout adresu bydliště, číslo občanského průkazu nebo jiného dokladu totožnosti a další údaje nezbytné k vydání odměny (např. číslo bankovního účtu).
V souvislosti s našimi marketingovými aktivitami, na základě oprávněného zájmu Společnosti nebo oprávněného zájmu subjektů spolupracujících se Společností, zejména v rámci Souvisejících služeb, nebo na základě souhlasu či v rámci plnění na základě smlouvy, můžeme zpracovávat informace, které nám pomáhají přizpůsobit reklamu a obsah vašim preferencím a očekáváním (to platí i pro zobrazování behaviorální reklamy). To může mimo jiné zahrnovat IP adresu, soubory cookies nebo informace o návštěvě webových stránek, včetně prohlížené Nabídky a preferencí v tomto rozsahu. Dále budeme na základě výše uvedených předpokladů zpracovávat také kontaktní údaje, včetně údajů nezbytných k zasílání informací, v tom obchodních sdělení, v uvedeném rozsahu (telefonní číslo nebo e-mailová adresa).
Můžeme také zpracovávat Osobní údaje pro analytické a statistické účely a pro provádění průzkumů. Pro tyto účely budeme využívat především informace o aktivitě v Obchodě, včetně informací souvisejících s využíváním jednotlivých služeb či funkcionalit, a dále Osobní údaje týkající se preferencí a očekávání. Společnost může shromažďovat Osobní údaje prostřednictvím průzkumů elektronickou poštou nebo údajů zpřístupněných přímo v Obchodě, které mohou zahrnovat například stáří. Můžeme zpracovávat Osobní údaje, jako je IP adresa, údaje ze souborů cookies, parametry vámi používaného softwaru a hardwaru, konfigurace zařízení (např. údaje o nainstalovaných plugin modulech) nebo informace o chování na webu (včetně používání sítě, komunikačních protokolů).
Osobní údaje můžeme zpracovávat v souvislosti s naším právem uplatňovat, vymáhat nebo bránit se proti nárokům. Za tímto účelem Společnost zpracovává Osobní údaje po celou dobu do zániku nároků vyplývajících ze smlouvy, kterou jste se Společností uzavřeli a v souvislosti s využíváním služeb či funkcionalit poskytovaných Společností nebo Souvisejících služeb, v souladu s platnými právními předpisy. Může se jednat například o dlužnou částku, informace související s konkrétní objednávkou nebo Nabídkou, údaje týkající se Transakce, informace nutné k řádnému podání žaloby nebo návrhu na zahájení exekuce, jakož i informace získané v souvislosti s odchozími či příchozími telefonní hovory, včetně telefonátů v rámci kontaktování Společnosti prostřednictvím její infolinky. Rozsah námi zpracovávaných Osobních údajů se může případně měnit v závislosti na předmětu nároku.
Důvody a doba zpracování osobních údajů společnostmi
V závislosti na tom, jaké služby nebo funkce poskytované Společností využíváte, existují různé účely a právní základy pro zpracování Osobních údajů Společností a doba, po kterou může Společnost Osobní údaje uchovávat nebo používat. Pro každý účel zpracování jsme určili právní základ zpracování a maximální dobu uchovávání Osobních údajů. Po uplynutí stanovené doby již nebudeme používat Osobní údaje pro daný účel.
Registrace a vedení Účtů, zpracování transakcí Uživatelů
Používání některých funkcí dostupných v Obchodě vyžaduje Registraci v souladu s Pravidly, pokud Pravidla výslovně nestanoví možnost jejich používání bez Registrace a přihlášení (např. provádění Transakcí). Založení a používání účtu zahrnuje zpracování Osobních údajů námi. Kromě toho Společnost také zpracovává Osobní údaje v souvislosti se zpracováním Transakcí. Za účelem správy Uživatelského účtu a provádění Transakcí zpracováváme Osobní údaje v souladu se zásadami popsanými v tabulce níže. Kromě toho mohou být Osobní údaje zpracovávány pro další účely, včetně analytických a marketingových účelů a pro zajištění bezpečnosti poskytovaných služeb, o kterých se dozvíte více v dalších částech těchto Zásad. V souvislosti s realizací některých Transakcí jsme povinni zpracovávat a archivovat osobní údaje související s těmito Transakcemi v souladu s platnou právní úpravou.
Účel zpracování osobních údajů |
Právní základ zpracování osobních údajů |
Období zpracování osobních údajů za uvedeným účelem (období zpracování) |
Provádění činností nezbytných k dokončení Registrace Uživatele a poskytování elektronických služeb souvisejících se správou účtů |
Čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR (nutnost uzavření a realizace smlouvy) - Osobní údaje nutné k založení a správě Účtu |
Do konce služby |
Možnost převzetí zásilky pomocí Souvisejících služeb |
Čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR (nutnost uzavření a realizace smlouvy) - Osobní údaje nutné k převzetí zásilky |
Maximálně po dobu 60 dnů ode dne převzetí |
Personalizace nastavení Účtu nebo zpřístupnění Osobních údajů při přihlašování do Obchodu prostřednictvím služeb třetích stran |
Čl. 6 odst. 1 písm. a GDPR (souhlas Uživatele) - pouze v rozsahu volitelných Osobních údajů, které nejsou nutné k používání Účtu |
Do doby odstranění nepovinných Osobních údajů z Účtu (odvolání souhlasu) nebo do ukončení poskytování služby |
Vyřizování reklamací včetně řešení technických problémů |
Čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR (oprávněný zájem Společnosti spočívající v ochraně práv Společnosti a Uživatele) |
Do doby vyřízení reklamace nebo vyřešení nahlášeného problému |
Uplatňování a obrana nároků vyplývajících ze smlouvy nebo souvisejících s poskytováním služeb, včetně uplatňování nároků a účasti v soudních, arbitrážních a mediačních řízeních. |
Čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR (oprávněný zájem Společnosti na ochraně práv Společnosti) |
Do posledního dne kalendářního roku následujícího po uplynutí 3 let ode dne poskytování služby nebo Transakcí provedených bez předchozí Registrace nebo přihlášení do Účtu |
Plnění zákonných povinností vyplývajících z daňových a účetních předpisů v rozsahu vypořádání provizí účtovaných za Transakce |
Čl. 6 odst. 1 písm. c GDPR v souvislosti s čl. 70 § 1 Daňového řádu (zpracování je nezbytné pro splnění zákonné povinnosti) |
5 let od konce kalendářního roku, ve kterém vznikla daňová povinnost |
Plnění zákonných povinností vyplývajících z daňových a účetních předpisů v rozsahu vypořádání provizí účtovaných za Transakce |
Čl. 6 odst. 1 písm. c GDPR v souvislosti s čl. 74 Zákona o účetnictví (zpracování je nezbytné pro splnění zákonné povinnosti) |
5 let od začátku roku následujícího po daňovém roce, ve kterém byla Transakce uskutečněna |
Plnění povinností souvisejících se zpracováním, včetně archivace transakčních údajů vyplývajících z Balíčku DPH pro elektronický obchod. |
Čl. 6 odst. 1 písmeno c GDPR (zákonná povinnost) |
10 let od konce roku, ve kterém byla Transakce provedena, a to i bez předchozí Registrace nebo přihlášení do Účtu. |
Podpora uživatele a kontaktní formulář
Pokud se obrátíte na centrum péče Společnosti prostřednictvím odchozích nebo příchozích hovorů, Společnost může zpracovávat (např. uchovávat nebo analyzovat) osobní údaje pro účely provozování Obchodu. Společnost může také shromažďovat Osobní údaje, když nás kontaktujete prostřednictvím nástrojů dostupných ve Společnosti, včetně kontaktního formuláře. V souvislosti s vyřizováním dotazů adresovaných Společnosti, a to i prostřednictvím kontaktního formuláře, zpracováváme Osobní údaje v souladu se zásadami uvedenými v tabulce níže. Osobní údaje mohou být zpracovávány i pro jiné účely, včetně analytických a marketingových účelů a pro zajištění bezpečnosti poskytovaných služeb, o kterých se dozvíte více v dalších částech těchto Zásad.
Účel zpracování osobních údajů |
Právní základ zpracování Osobních údajů |
Období zpracování osobních údajů za uvedeným účelem (období zpracování) |
Kontaktování pro účely související s poskytováním služeb prostřednictvím dostupných komunikačních kanálů, především e-mailu, telefonních hovorů a kanálů sociálních médií (např. Facebook Messenger, Instagram, Twitter, WhatsApp nebo WeChat), chatbot (generování automatických odpovědí) |
Čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR (nezbytné pro plnění smlouvy) |
Po dobu poskytování služeb |
Vyřizování oznámení Uživatelů zaslaných poštou nebo elektronicky, v tom prostřednictvím kontaktního formuláře, pokud přímo nesouvisejí s plněním smlouvy |
Čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR (oprávněný zájem Společnosti o poskytování odpovědí na dotazy) |
Do poskytnutí odpovědi na splnění požadavku |
Předcházení porušování zásad |
Čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR (oprávněný zájem Společnosti o zajištění bezpečnosti služeb) |
Do konce aktuální komunikace |
Ochrana před nároky a vymáhání nároků vyplývajících ze smlouvy nebo souvisejících s poskytováním Souvisejících služeb, včetně vymáhání nároků a účasti v soudních, arbitrážních a mediačních řízeních |
Čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR (oprávněný zájem Společnosti o ochranu práv Společnosti) |
Do posledního dne kalendářního roku následujícího po uplynutí 3 let od poskytování služby |
Věrnostní programy, soutěže, propagační akce
Společnost pravidelně pořádá soutěže nebo propagační akce. Tyto činnosti mohou rovněž zahrnovat poskytování obsahu nebo služeb výměnou za poskytnutí nebo souhlas se zpracováním Osobních údajů. Pokud se rozhodnete zúčastnit se takové akce, vaše osobní údaje (jako jsou kontaktní údaje) může Společnost použít k úspěšnému provedení akce, například k oznámení vítěze. Kontaktní údaje Uživatelů dobrovolně se účastnících akcí zpracovává Společnost v souladu se zákonnými ustanoveními a pro účely související s těmito akcemi. Pokud se účastníte programu, soutěže nebo propagační akce, může Společnost používat Osobní údaje v souladu s tabulkou níže. Podrobnější pravidla pro zpracování Osobních údajů však mohou být obsažena v podmínkách konkrétní události. Kromě toho mohou být Osobní údaje zpracovávány pro jiné účely, včetně analytických a marketingových účelů a pro zajištění bezpečnosti poskytovaných služeb, o kterých se více dozvíte v dalších částech těchto Zásad.
Účel zpracování Osobních údajů |
Právní základ zpracování Osobních údajů |
Období zpracování Osobních údajů za uvedeným účelem (období zpracování) |
Provádění činností směřujících k uzavření smlouvy a poskytování služeb v rámci účasti ve věrnostním programu |
Čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR (nezbytné k uzavření a plnění smlouvy) nebo pokud poskytnete volitelné Osobní údaje, které nejsou nezbytné - čl. 6 odst. 1 písmeno a) GDPR (souhlas) |
Do okamžiku ukončení účasti ve věrnostním programu nebo v případě volitelných Osobních údajů, dokud neodvoláte svůj souhlas |
Umožnění účasti v soutěži nebo propagační akci |
Čl. 6 odst. f GDPR (oprávněný zájem o plnění povinností vyplývajících z veřejného příslibu, pořádání soutěží nebo obdobných akcí, a to i v souvislosti s realizací aktivit zaměřených na propagaci značky Společnosti) |
Do ukončení účasti v soutěži (např. předání výhry) nebo propagační akce nebo do vznesení účinné námitky |
Plnění zákonných povinností vyplývajících z daňových a účetních předpisů v rozsahu vypořádání provizí účtovaných za Transakce |
Čl. 6 odst. c GDPR v souvislosti s čl. 70 odst. 1 Daňového řádu (nutnost splnění zákonné povinnosti) |
5 let od konce kalendářního roku, ve kterém vznikla daňová povinnost |
Plnění zákonných povinností vyplývajících z daňových a účetních předpisů v rozsahu vypořádání provizí účtovaných za Transakce |
Čl. 6 odst. 1 písm. c GDPR v souvislosti s čl. 74 Zákona o účetnictví (zpracování je nezbytné pro splnění zákonné povinnosti) |
5 let od začátku roku následujícího po daňovém roce, ve kterém byla Transakce uskutečněna |
Ochrana před nároky a vymáhání nároků vyplývajících ze smlouvy nebo souvisejících s poskytováním Souvisejících služeb, včetně vymáhání nároků a účasti v soudních, arbitrážních a mediačních řízeních |
Kus. 6 odst. 1 písm. f GDPR (oprávněný zájem Společnosti o ochranu práv Společnosti) |
Do posledního dne kalendářního roku následujícího po uplynutí 3 let od ukončení účasti v akci/organizaci akce |
Marketingové aktivity
Společnost může také používat Osobní údaje k provádění marketingových aktivit, a to i v případě předání nebo vyjádření souhlasu se zpracováním Osobních údajů. Společnost na oplátku poskytne obsah nebo služby. V souvislosti s realizací marketingových aktivit zpracováváme Osobní údaje v souladu se zásadami popsanými v tabulce níže. Osobní údaje mohou být zpracovávány i pro jiné účely, včetně analytických účelů, a pro zajištění bezpečnosti poskytovaných služeb, o kterých se dozvíte více v dalších částech těchto Zásad.
Účel zpracování Osobních údajů |
Právní základ zpracování Osobních údajů |
Období zpracování Osobních údajů za uvedeným účelem (období zpracování) |
Zobrazování kontextové reklamy (přímý marketing samotného zboží a služeb Společnosti nebo zboží a služeb třetích stran) |
Čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR (oprávněný zájem Společnosti o propagaci zboží nebo služby Společnosti nebo třetích osob) |
Do doby používání Obchodu |
Zobrazování behaviorální reklamy na základě historie procházení, přizpůsobení kategorií nabídek nebo jednotlivých nabídek v nastavení Obchodu |
Čl. 6 odst. f GDPR v souvislosti s oprávněným zájmem Společnosti spočívajícím v propagaci zboží nebo služeb Společnosti nebo třetích osob na základě uděleného souhlasu |
Do doby odvolání souhlasu nebo vyjádření účinné námitky proti zpracování vašich Osobních údajů |
Zobrazování reklam na reklamních plochách provozovatelů externích platforem na základě telefonního čísla a e-mailové adresy přiřazených k Účtu. |
Čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR (oprávněný zájem Společnosti spočívající v propagaci zboží či služeb Společnosti nebo třetích osob) |
Do okamžiku ukončení používání Obchodu nebo podání účinné námitky proti zpracování Osobních údajů |
Kontaktování Uživatelů za účelem povolených marketingových aktivit prostřednictvím dostupných elektronických komunikačních kanálů, zejména e-mailu, SMS/MMS a push zpráv. Telefonický kontakt |
Čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR v souvislosti s čl. 10 zákona o poskytování služeb elektronickými prostředky nebo právně oprávněný zájem Společnosti spočívající v propagaci zboží nebo služeb Společnosti nebo třetích osob v souvislosti se souhlasem na komunikačním kanálu |
Do odvolání souhlasu se zasíláním zpráv nebo informací nebo do vyslovení účinné námitky proti zpracování Osobních údajů |
Analytické a statistické aktivity a průzkum
Osobní údaje může Společnost zpracovávat pro analytické a statistické účely. V takovém případě používáme Osobní údaje k analýze aktivity, identifikaci nákupních preferencí a zlepšování funkčnosti a kvality služeb Společnosti. Zda bude Společnost oprávněna zpracovávat informace shromážděné prostřednictvím souborů cookies a podobných technologií pro analytické a statistické účely, závisí na souhlasu Uživatele s ukládáním těchto informací na koncovém zařízení Uživatele. V souvislosti s prováděním analytických a statistických aktivit zpracováváme Osobní údaje v souladu se zásadami uvedenými v tabulce níže. Osobní údaje mohou být zpracovávány i pro jiné účely, zejména pro zajištění bezpečnosti poskytovaných služeb, o kterých se více dozvíte v dalších částech těchto Zásad.
Účel zpracování Osobních údajů |
Právní základ zpracování Osobních údajů |
Období zpracování Osobních údajů za uvedeným účelem (období zpracování) |
Provádění statistických analýz |
Čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR (oprávněný zájem Společnosti spočívající v analýze činnosti Uživatelů, včetně historie činností, za účelem optimalizace poskytovaných služeb) |
Do doby ukončení uchovávání Osobních údajů Uživatele v souvislosti s jiným aktivním účelem zpracování nebo do podání účinné námitky proti zpracování Osobních údajů (nejpozději však poslední den kalendářního roku následujícího po uplynutí 3 let od ukončení poskytování služeb Společností) |
Řízení provozu v Obchodě, včetně sledování aktivity, které mimo jiné zahrnuje: vyhledávání klíčových slov |
Kus. 6 odst. 1 písm. f GDPR (oprávněný zájem Společnosti spočívající v analýze činnosti Uživatelů za účelem optimalizace poskytovaných služeb) |
Osobní údaje jsou zpracovávány v reálném čase, budou tedy uchovávány do doby, než uživatel přestane využívat služby poskytované Společností (t.j. dokud neopustí webové stránky). |
Provádění průzkumů a analýz souvisejících s Obchodem, mimo jiné z hlediska fungování a zlepšování dostupných služeb nebo posuzování hlavních zájmů a potřeb návštěvníků |
Kus. 6 odst. 1 písm. f GDPR (oprávněný zájem Společnosti spočívající v analýze činnosti Uživatelů za účelem optimalizace poskytovaných služeb) |
Osobní údaje jsou zpracovávány v reálném čase, takže budou uloženy tak dlouho, dokud Uživatel neukončí využívání služeb poskytovaných Společností v Obchodě (tj. dokud Uživatel neskončí průzkum nebo analýzu). |
Zajištění bezpečnosti poskytovaných služeb a vymáhání ustanovení Zásad
Pokud je to nutné k zajištění bezpečnosti služeb, v tom informatických zdrojů nebo bezpečnosti, v tom bezpečnosti Uživatelů, služeb nebo funkcí, je Společnost oprávněna automaticky získávat a evidovat Osobní údaje zasílané na server prostřednictvím webových prohlížečů nebo svého zařízení. Za účelem zajištění odpovídající úrovně zabezpečení Společnost shromažďuje a eviduje Osobní údaje předávané na server prostřednictvím webových prohlížečů nebo zařízení (což zahrnuje zejména: technické parametry zařízení, nastavení prohlížeče a podrobné informace o chování v Obchodě), způsobem, který umožňuje vytvoření jedinečného digitálního „otisku prstu“ zařízení nebo instance aplikace, kterou používáte. Společnost může také využít digitální „otisk prstu“ k další autentizaci Uživatelů. Taková opatření nám pomáhají předcházet zneužívání a podvodům. Abychom předešli zneužívání, podvodům, činnostem porušujícím dobré mravy, Pravidla Obchodu, platné právní předpisy (včetně národních nebo mezinárodních omezujících opatření) nebo negativně ovlivňující bezpečný provoz Obchodu a poškozující ostatní Uživatele, zpracováváme automatizovaně Osobní údaje související s činnostmi v Obchodě, další účty a používané funkce a nástroje. Abychom předešli výše uvedeným situacím, budeme se v jednotlivých případech rozhodovat na základě automatizovaného zpracování údajů, včetně profilování. Důsledkem těchto aktivit může být omezení možnosti využívat služby nebo funkcionality, např. automatické pozastavení / obnovené spuštění Účtu a jeho jednotlivých funkcionalit, zamezení / umožnění účasti v programech, vyplácení nashromážděných prostředků, smazání zveřejněných komentářů nebo objednání dobíjení.
Osobní údaje zpracováváme v souladu se zásadami popsanými v tabulce níže.
Účel zpracování Osobních údajů |
Právní základ zpracování Osobních údajů |
Období zpracování Osobních údajů za uvedeným účelem (období zpracování) |
Zajištění bezpečnosti našich služeb či funkcionalit poskytovaných elektronicky a zajištění bezpečného provozu |
Čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR (nutnost plnění smlouvy v souladu s požadavky na poskytování služby internetové obchodní platformy poskytovatelem digitálních služeb ve smyslu ustanovení zákona o Národním systému kybernetické bezpečnosti) |
Do okamžiku ukončení používání služeb Uživatelem |
Potlačování zneužívání, podvodů, chování porušujícího dobré mravy, předpisů, platných zákonných ustanovení nebo chování negativně ovlivňujícího bezpečnost |
Čl. 6 odst. 1 písmeno b čl. GDPR (nutnost plnění smlouvy z hlediska podpory bezpečnosti Společnosti a Uživatelů a prevence proti zneužívání) |
Do okamžiku ukončení používání služeb Uživatelem |
Dodržování zákonných povinností souvisejících s nutností omezení přístupu ke službám nebo funkcím na základě zvláštních předpisů |
Čl. 6 odst. 1 písm. c GDPR (nutnost splnit zákonné povinnosti vyplývající z konkrétních zákonných ustanovení) |
Do okamžiku ukončení používání služeb Uživatelem |
IP adresa, soubory cookies, lokalizace a identifikační čísla a informace o profilování
Společnost může shromažďovat Osobní údaje prostřednictvím technologií, jako jsou soubory cookies, sledovací pixely a místně sdílené objekty (např. v prohlížeči nebo na zařízení). Podrobnosti o tom, jak Společnost používá tento typ technologie, jsou popsány zde: https://
Za účelem provádění marketingových a analytických aktivit a v souvislosti se správou účtu může Společnost v některých případech používat profilování. To znamená, že prostřednictvím automatizovaného zpracování Osobních údajů vyhodnocujeme vybrané faktory a informace o Uživatelích, zejména o jejich aktivitách v Obchodě, a to i na základě provedených nákupů, historie prohlížených Nabídek a využívaných služeb, za účelem analýzy jejich chování nebo vytváření prognózy do budoucna. Díky tomu můžeme zobrazovaný obsah lépe přizpůsobit individuálním preferencím a zájmům Uživatele.
Oprávnění v rozsahu zpracování osobních údajů
Rádi bychom vám připomněli, že Společnost vám garantuje právy vyplývající z GDPR, v tom:
- Právo na přístup k Osobním údajům umožňuje Společnosti získat informace o tom, jak jsou Osobní údaje zpracovávány, včetně konkrétních účelů a právního základu zpracování, rozsahu uchovávaných Osobních údajů, subjektech, kterým jsou údaje sdíleny a plánované době výmazu.
- Právo obdržet kopii vašich Osobních údajů a získat kopii vašich Osobních údajů zpracovávaných Společností.
- Právo na opravu vašich Osobních údajů, pokud se domníváte, že vaše Osobní údaje jsou nesprávné nebo neúplné. V takovém případě se zavazujeme odstranit případné nesrovnalosti či chyby ve zpracovávaných Osobních údajích a případně je doplnit.
- Právo na výmaz Osobních údajů, pokud Osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly Společností shromážděny nebo jinak zpracovány; odvoláte svůj souhlas se zpracováním osobních údajů nebo vznesete námitku proti zpracování osobních údajů a neexistuje jiný právní základ pro zpracování nebo byly osobní údaje zpracovávány protiprávně. Pro uplatnění práva na výmaz údajů musíte nejprve ukončit smlouvu.
- Právo na omezení zpracování Osobních údajů, pokud se domníváte, že Osobní údaje jsou zpracovávány nesprávně – můžete požádat o omezení zpracování na dobu umožňující nám zkontrolovat správnost těchto údajů nebo do doby, než prověříme, zda převažují naše zákonné důvody nad důvody pro námitku.
- Právo na přenositelnost Osobních údajů, je-li zpracování Osobních údajů založeno na souhlasu nebo na základě smlouvy se Společností a je-li zpracování prováděno automatizovaným způsobem.
- Právo vznést námitku proti zpracování Osobních údajů pro marketingové účely, a to bez nutnosti námitku odůvodňovat.
- Právo vznést námitku proti jiným účelům zpracování Osobních údajů z důvodů, které se vážou s konkrétní situací, pokud jsou Osobní údaje zpracovávány na základě oprávněného zájmu Společnosti (například pro analytické nebo statistické účely). Námitky v tomto ohledu musí obsahovat odůvodnění.
- Právo kdykoli odvolat udělený souhlas se zpracováním Osobních údajů, tím však není dotčena zákonnost zpracování, které bylo provedeno před jeho odvoláním.
- Právo provést kdykoli lidský zásah, vyjádřit svůj postoj a napadnout automatizované rozhodnutí učiněné proti vám, pokud automatizované rozhodnutí má právní účinky nebo má podobný významný dopad.
- Právo podat stížnost v souvislosti se zpracováním Osobních údajů u dozorového úřadu Společnosti, tj. předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů (adresa: Předseda Úřadu pro ochranu osobních údajů, ul. Stawki 2, 00-193, Varšava, Polsko) nebo Úřadu pro ochranu osobních údajů (Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7)
Příjemci osobních údajů
Společnost může sdílet osobní údaje s následujícími třetími stranami:
- subjekty spolupracující se Společností, provozující webové stránky nebo poskytující online aplikace (včetně mobilních) pro účely zveřejňování Uživatelských nabídek zveřejněných v kategoriích;
- subjekty spolupracující se Společností, provozující webové stránky nebo poskytující online aplikace (včetně mobilních aplikací) umožňující porovnávání názorů na Transakce za účelem shromažďování názorů na Transakce uzavřené v Obchodě prostřednictvím průzkumů;
- subjekty spolupracující se Společností a provozující webové stránky nebo poskytující online aplikace (včetně mobilních) pro účely Registračního procesu nebo používání Účtu.
Společnost může spolupracovat s třetími stranami, např. specializovanými poskytovateli služeb ukládání Osobních údajů, analytických služeb, služeb vymáhání pohledávek, za účelem poskytování služeb těchto subjektů Společnosti. V takovém případě nejsou tyto subjekty oprávněny používat Osobní údaje pro vlastní účely (Osobní údaje budou zpracovávány vždy jménem a pro potřeby Společnosti) a na jejich činnost se vztahují ustanovení příslušných právních předpisů a této Osobní smlouvy Zásady ochrany osobních údajů. Rozsah spolupráce zahrnuje:
- ukládání a přístup k informacím: ukládání nebo přístup k informacím již uloženým ve vašem zařízení, jako jsou reklamní identifikátory, identifikátory zařízení, soubory cookies a podobné technologie;
- personalizace: shromažďování a zpracování informací za účelem personalizace reklamy a/nebo obsahu webových stránek nebo aplikací;
- výběr, zobrazování a raportování reklam: shromažďování informací a jejich spojení s dříve shromážděnými informacemi za účelem výběru a zobrazení reklam a měření jejich účinnosti (jaké reklamy se zobrazily, jak často, kdy a kde se zobrazily a zda jste provedli nějakou akci související s reklamou, v tom např. kliknutí na reklamu nebo provedení nákupu);
- řízení vymáhání pohledávek;
- poskytování služeb podporujících a zkvalitňujících proces vyřizování objednávek.
Společnost může Osobní údaje sdílet s jinými subjekty (včetně subjektů poskytujících služby doručování zboží), pokud je to nezbytné k uzavření nebo plnění jimi uzavřené smlouvy, jejíž jste stranou, nebo k podpoře / zlepšení procesu plnění objednávky, což zahrnuje např. především:
- přijetí objednávky k provedení,
- zabalení zásilky,
- doručení zásilky na uvedenou adresu včetně informace o sledování stavu zásilky.
Ve výše uvedených případech se subjekty, kterým budou Osobní údaje zpřístupněny, mohou stát nezávislými správci Osobních údajů.
Osobní údaje předáváme subjektům, které nás podporují při poskytování elektronických služeb, tedy těm, kteří poskytují platební, úvěrové a pojišťovací služby, poskytují poradenské nebo auditorské služby, podporují Uživatelskou službu, podporují propagaci Nabídek, spolupracují na marketingových kampaních.
Společnost může zpřístupnit Osobní údaje orgánům veřejné moci v souladu s právními ustanoveními v souvislosti s probíhajícími řízeními o možném porušení zákona nebo potírání jiných možných porušení Nařízení (včetně řízení ve věci podvodů a zneužívání spáchaných vůči Společnosti).
V rámci přijatých Zásad se Společnost zavazuje neprodávat Osobní údaje Uživatelů. V případě restrukturalizace nebo prodeje podniku nebo jeho části a převodu celého majetku nebo jeho významné části na nového vlastníka mohou být Osobní údaje Uživatelů převedeny na nového vlastníka, aby bylo zajištěno pokračování Souvisejících služeb.
Společnost může sdílet anonymizované Osobní údaje (tj. údaje, které neidentifikují konkrétní Uživatele) s externími poskytovateli služeb, důvěryhodnými partnery nebo průzkumnými agenturami za účelem lepšího rozpoznání atraktivity reklam a služeb pro Uživatele, zlepšení celkové kvality a efektivity služeb poskytnutých Společností nebo výše uvedenými subjekty nebo pro účast na vědeckém výzkumu přinášející široce chápaný společenský přínos.
Pokud provozujete prodej v rámci Podnikatelského účtu, jste povinni po získání od Společnosti Osobních údajů ostatních Uživatelů splnit veškeré povinnosti vyplývající z GDPR, včetně informačních povinností, a dbát aby uplatňovali svá práva, která jim náleží v souladu s GDPR.
Předávání osobních údajů do zemí mimo Evropský hospodářský prostor
Osobní údaje nebudou předávány mimo Evropský hospodářský prostor. Zároveň je možné v rámci spolupráce se subjekty zpracovávajícími osobní údaje dále pověřit zpracováním údajů subjekty, které mohou předávat údaje do zemí mimo Evropský hospodářský prostor. Subjekty, které systematicky zpracovávají údaje pro Společnost, jsou mimo jiné:
- Google Cloud Polska Sp. z o. se sídlem ve Varšavě, v souvislosti s používáním systému elektronické pošty a nástrojů zahrnutých do Google Workspace, pro statistické a administrativní účely a v souvislosti s využíváním služby zpracování osobních údajů nabízené tímto subjektem, s cílem zajistit poskytování služeb Společností,
- Google Ireland Limited se sídlem v Dublinu v Irsku v souvislosti s používáním mechanismu Google reCAPTCHA za účelem zajištění bezpečnosti,
- Microsoft Ireland Operations, Ltd se sídlem v Dublinu v Irsku, v souvislosti s využíváním služeb zpracování Osobních údajů nabízených tímto subjektem za účelem zajištění poskytování služeb Společnosti,
- Meta Platforms Ireland Limited se sídlem v Dublinu v Irsku v souvislosti s používáním ověřovacích služeb nabízených tímto subjektem,
Společnost vždy působí na základě mechanismů zajišťujících odpovídající úroveň ochrany, a to i používáním standardních smluvních doložek o předávání Osobních údajů subjektům zpracovávajícím Osobní údaje se sídlem ve třetích zemích schválených Evropskou komisí.
Kontakt
Pro více informací o zpracování Osobních údajů, včetně odpovědí na dotazy týkající se Zásad ochrany osobních údajů, kontaktujte našeho Inspektora ochrany osobních údajů prostřednictvím kontaktního formuláře, korespondenční adresy Společnosti (W. Legutko Przedsiębiorstwo Hodowlano-Nasienne Sp. z o. o., Nad Stawem 1f, 63-930 Jutrosin) nebo elektronicky na info@wlegutko.cz